Yalnızlık

Kimse bilmez ne düşündüğünü. Yalınlıktır aslında. Basitlik. Keşkelerin gelecekte yaşamayacağın işmanlıklardan daha fazla olduğunu anladığın andır yalnızlık. Tek gerçeğin, evet beyler bayanlar, tek gerçeğin ölüm olduğunu anladığınız andır. Senelerce avutulmanızın, benliğinizin gizlenmesinin bir sonucudur yalnızlık. En sevdiğinizin aslında sevmediğinize sizi inandırdığı anda başlayandır yalnızlık.

bir korkuyorum yanlız kalmaktan bir korkuyorum
gündüzleri delice çalışıyorum geceleri kadınlarla yatıyorum
sonra birden büyümüş görüyorum ağaçları
kısrakları birden yavrulamış
havaları birden güneşli
kadınlarla yattığım yetse ya
bir de kadınlarla yattığıma inanmam gerekiyor
hoşlanmıyorum..

Her gün, bir önceki günden daha fazla kendimden uzaklaşıyorum. Elimi tut istiyorum. Öyle korkak ve acizim ki.. Kimseye anlatamıyorum. Korkuyorum elimi tutarsan gene sana kötülük yapmaktan. Ölmeyi bile beceremiyorum. Onlarca sene duvara dönüp aglayamamaktır yalnızlık
aglamak istersin içinde biriktirdiklerin gözlerinden süzülür istersin ama yanında kimse yoktur gözyaslarını silip sana sarılacak.içine atarsın gözyaslarını sonra gecenin bir yarısı duydugun tek bir melodi seni aglatmaya baslatır... Tek bir ses bile ağlatır ya tek bir çıt! Kimse acımaz sana kimse... Hiçbir el uzanmaz. Sığınırsın, kapanırsın, tekrar kucaklaşırsın yalnızlıkla. 

aliskin olmayani fena carpan duygu.. hele de cevrenizde herkes eskisi gibiyse.. yaninizdalarsa, seviliyor, araniyorsaniz..fena carpar.. firsatini bulup bi kenara cekilince ruh halinize bakinca en derinde hissedersiniz.. degisen ne bilemezsiniz.. nasil mucadele edeceginizi bulamazsiniz.. suclu ararsiniz.. eski yalniz hissetmediginiz gunleri dusunur, eksilen insanlar heralde sebep dersiniz.. ama suclu hep son gidendir ya, ona yuklersiniz yalnizliginizin vebalini.. sonra gelmesini hayal eder, kacarsiniz..eksik o degildir, yaslanmak heralde dersiniz gecersiniz.. yillar ilerledikce yalnizliga alismali heralde insan der pes edersiniz.. oyle ya, kucukken herkes arkadastir, buyursunuz dostlari secersiniz.. paylasilanlari biriktirenler kalir hayatinizda.. azalarak kaybolur merhaba merhaba insanlari.. gormezden gelirsiniz.. sonra zirveyi yasarsiniz, sayisi belirsiz hoslanmalar, sevgililer, asklar esliginde guzel gunler yasarsiniz dostlarinizla.. sonra o ciddi, ebedi birlikteliklerin kahramanlari girer hayatlara.. yavas yavas elden ayaktan cekilmeler baslar.. bilirsiniz ozlendiginizi bi yerlerde.. yaninizdaki ebedi esinize bakar avunursunuz.. sikica sarilirsiniz eski gunleri anlatarak, hatirlayarak, firsat buldukca tekrar yasayarak.. peki ya yaniniz bossa.. iste yalnizlikla ilk tanismaniz asil o andir.. yaniniza dostlarinizinki gibi yalnizlik unutturucu bi kisi gelene kadar yalnizsiniz.. iciniz bostur, keyif veez hicbisey.. olgunluk dersiniz, gecti bizden dersiniz..yaniniza biri gelir elinizi tutarsa artik gecer o yalnizlik.. heralde, umarim.. ta ki o gidene kadar, ta ki biri olene kadar, ta ki ihtiyar olana kadar..dostluklarin kabuk baglayip kabuguna cekildigi, yasanmisliklara sirt dayadigi andan sonra yalnizlik esinizin elindedir kisacasi..ya ceker cikarir ya birakir gider icinde.. oyle de bi illettir..cozumu asla elinizde olmayan asla tek basiniza cozemeyeceginiz bi hastalik.. 

ya ceker cikarir ya birakir gider icinde.. 

Güle güle Ezgi'm... Yolun açık olsun... Güle güle gözümün rengi, güle güle Ufaklık...

Yorumlar

Popüler Yayınlar